Alla dagar är desamma...

Ja samma sak varje dag. Sjukt trött på att vara hemma å må illa, men i slutändan e det ju självklart värt det. Samtidigt är man glad att man känner av att man är gravid. Ja 4 kilo har jag redan gått upp undra hur detta ska sluta :P 

idag har jag inte gjort så mycket. Har packat lite inför flytten sen har jag tvättat hela dan så lite duktig har jag varit, kan ju liksom inte bara sitta still å må illa det kommer jag bli tokig av...
Svärmor va här idag..hon e då för söt hon. Kom hon där med trasorna i handen och skulle tvätta våra fönster skämdes när man stod där å tittade på... 

Nä snart lär jag ut å shoppa lite kläder, e ju snart för tjock för alla jeansen :( Blir ju deprimerad varje gång man sätter på sig nåt haha men snart hoppas jag en riktig kula dyker upp på magen då kommer jag känna mig vackrast ivärlden :P  






Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men om du inte har nånstans att göra av dina jeans så kan ju din kära kusin förvara dom åt dig medans du blir rund som en boll ;D hahaha ;)
Hare! Puss kusse

2007-10-25 @ 23:31:13
URL: http://mimmi86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0