Lugna helgen

Så otroligt pigg idag, rätt skönt för det brukar jag inte vara på söndagar.
i går då... ja vad ska man säga. antingen har jag blivit äldre och tråkigare eller så tycker jag det helt enkelt är skönare att bara ta det lugnt på helgerna. Va och besiktade huset igår.. Igår satt jag ju och sa vilken tur jag har å bla bla bla, men kan säga att den vände rätt fort igår. Huset va otroligt välvårtat och allt gick bra till en början. Jag gick å drömde mig bort på övervåningen och planerade för fulla muggar hur jag skulle sätta våra möbler. Niklas å besiktningsmannen va nere i källaren å donade, när han sedan kom upp å berättade att det va fukt i ett utan rummen i källaren. Ja kul va det inte... mitt glada humör försvann direkt. Drenera om en källare det e inte det första man vill när man köper hus. Men imorn ska vi iaf prata med mäklaren och försöka  få ner priset lite, och kan han inte det så har vi bestämt oss för att drenera om den där jävla källaren endå :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0