Måndagar...

Fan så jag hatar måndagar, inte nog med att det e måndag så ska det va skit kallt å regna ute också.. 
oflyt som man har också så jobbar man ju utomhus :/  
Efter jobbet skulle jag gå å kolla lite på min älsklings affär Tingeling. Gud va dom har fina grejjer helt i min smak. så hemtrevligt å mysigt.. skulle jag inte köpt huset så skulle jag kunnat ha flyttat in där :p inrett å klart på en gång. 
Men blir ändå lite grinig över priserna där.. Skulle vilja ha ett kak fat som finns där , kostar väll ungefär 350kr det tycker jag är helt ok för det är så fint. Men sen kommer syster min som bor i Enköping å säger att dom har samma fat där fast det kostar 79 kr det tycker jag är lite dåligt... vela bara säga det :P hehe nu ska jag kolla på top model 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0