sjukt less

Nu är jag sjuk less på jobbet mitt. sitter å räknar ner varje dag. Att jobba sesong e  nog min grej eller så gör det mig bara ännu latare :p Känner att denna gång måste jag verkligen ta tag i att börja jobba lite med naglar. Är ju utbildad nagelterapeut men att hålla på med det samtidigt som mitt vanliga jobb blir alldeles för jobbigt.  Sen e det den här flytten. varför e det så långt kvar... jag vil flytta nuuuuu idaaaag :) i morn e det iaf första visningen på våran lägenhet. hoppas det kommer lite folk. ska bli kul att höra sen hur det gick!!! Undra vad man ska hitta på i helgen. vill så gärna träffa min älskling Felicia... saknar henne sjukt mycket nu. ( de e min syster dotter) för er som inte vet. Tråkigt nog så bor dom i Enköping så det händer inte allt för ofta att jag  träffar henne :(( Nä nu ska jag ta ett bad tror jag e jätte frysen, undra om det e en förkylning på g :( :( :( hoppas inte.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0