god morgon!

Måndag igen, helgerna går fööör fort.
Igår va det en riktigt härlig söndag. Jag och Niklas va ute och donade på gården hela dagen, vi krattad, gjorde rent på mossa på plattorna å lite annat. Så härligt när man har sitt eget och bara kan gå ut å dona när man e rastlös :)
Längtar så sjukt mycket tills sommaren när man bara kan öppna altandörren och gå ut å lägga sig å sola *myyys*
Inte för att det kommer finnas så mycket tid till det men man kan ju drömma hihi!

Idag e det minde trevligt att vara ute, det regnar och är inte nå vidare varmt ute heller Vart e våren????
Nu har jag precis ätit en god frukost och ska väll ta en dusch snart.
Senare idag blir det besök hos barnmorskan :)) Så kul att gå dit å mäta väga å lyssna på bäbis hjärta :) *längtar* Ska dit kl 13.30. Nu är det inte så långt kvar, hela 8 veckor kan även bli 6 eller 10 :P hoppas på 6 ;) för nu börjar det kännas tungt! Efter den första beräkningen så skulle jag faktiskt ha den 24 maj men fick fram flyttat till 3 juni så hoppas den kommer i maj :P Undra när jag ska börja inhandla grejjer till bäbis, vill helst inte köpa för mycket innan men nu e det ju snart dags. Har iaf köpt jätte små och gulliga dusch grejjer som jag ska ha med i min bb väska :)

Nä nu blir det lite te sen en härlig varm dusch. Ha en bra dag Pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0