Golv i vardagsrum

jaaaa då va det klart!! Mitt älskade golv i vardagsrummet e lagt, blev super bra och ångrar inte ett dugg att jag va envis och tjatade om golvet :) Idag har jag inte gjort så mycket har mått lite halv kasst. Illa måendet har smygit sig tillbaka och ryggen värker mer än någonsin *suck*
Va iaf till barnmorskan i går. Hon sa att det va en livlig bäbis i magen :)
Hade gått upp ytterligare två kilon jag som trodde jag stod still nu när jag var sjuk ;)
Bäbis mådde bra och hade gjort ett stort skutt sen sist, så nu låg jag helt plötsligt över kurvan.
Måste även börja äta mer järn då jag hade jätte lågt blodtryck igen :( hatar den där satans blutsaften man mår ju så illa av den!

Idag blir det iaf hockey hemma här, Jimmy och Malin kanske kommer förbi så det blir trevligt :)
Så nu kanske jag lär iväg till konsum å handla lite gott tills ikväll :)
ha det så bra Kraaaaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0