ingen tele inget internet!

Heeeej! Nu har helgen gått och den har vart heeelt underbar.
Felicia med familj va här och det va så mysigt att få träffa lill skrutten igen.
I fredags tog jag och Niklas det lugnt myste med Flisan och va hemma och kollade på tv :)
På lördag morgon va det upp med tuppen som gällde. Kl 7 va grävarna här, vi skulle nämligen gräva en uppfart på vår framsida. Det har bara vart en ägare före oss på det här huset och dom jobbade här i närheten så dom hade ingen bil. Så skönt skulle det bli med en alldeles egen uppfart :)
Det tog endas 6 timmar så hade vi vår fina uppfart men även en kapad tele kapel så internet va bara att glömma i helgen,  nu e det bara lite fin slipning som gäller med lite gräs å så sen e det klart. Resten av dagen höll vi alla på och dona på vår gård. Senare på kvällen blev det grillning hos mor å far. Är verkligen hur gott som helst med grillat :)
På söndan blev det en sväng till oves för att köpa ute möbler, även denna dag blev det till att fixa till ute. Blir så fint bara längtar tills jag får njuta av vår trädgård i sommar.
Senare på eftermiddagen kom min kära mor med lite mat hit till oss, så vi alla satt här å åt god fläskfilé med potatis och sås *Gott gott*
Nu är det måndag och Flisan har åkt hem :( solen skiner å jag sitter på altanen och solar, synd bara att man fått nå grav prickar i fejjan så man måste passa sig lite för solen kliar ihjäl mig annars, helt sjukt va det händer konstiga saker med kroppen när man e gravid!!
Nä nu blir det lite kaffe och mer solning :)
Kraaaaam
Sätter in lite bilder sen på uppfarten och så!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Skrivit till dig på efterfesten. Tänkte höra om ja får para min tik med en av dina hanar? Hon löper nämligen nu och bör paras imon. Sket sig med hanen vi tänkt använda så är lite panik just nu. Du får isf 1000 kr vid parning och 1000 kr när valparna är födda.

2008-04-22 @ 15:58:26
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0