Ont överallt!

Nä nu vill jag verkligen ploppa ut bäbis, mår så sjukt dåligt!
Allt vänder så fort från att må ganska bra tills att inte orka ett smack.
Ryggen värker kan knappt sitta, magen spänner och är sten hård, håller på å svimmar, illamåendet e tillbaka, svullen lite här och där, vrider och vänder mig hela nätterna och kan inte sova. Så nu har jag fått klagat av mig lite :p
Självklart är det värt det men just nu mår jag inge vidare :(

Idag har jag först vart till Oves och kikat med Sara, dom hade inget som va intressant. Efter det tog vi en sväng till Annika i haga och fick oss en god kopp te och hennes mammas hembakade bröd *MMmmm*  träffade även lill bäbis :) Han har blivit sååå stor!
Sen skjussade Sara hem mig så jag kunde börja med maten tills Niklas skulle komma. Det blev kött med pommes, kantarellsås och bea gott va det men synd att jag inte är så värst hungrig nu mera.
När vi hade ätit fixade vi med lite kort och ramar som skulle upp på väggen :) bilder från bröllopet.
Nu har vi precis kommit hem från Annika igen va där och kollade hur långt dom hunnit i huset. Niklas är ute och fäller träd på gården och jag sitter inne. Sen blir det mys med bad och efter det en bra film.
Hoppas alla får en bra kväll
Kraaam kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0