Torsdag :)

Ja då va det torsdag och inge friskare har jag blivit :( Den här hostan vill aldrig ge med sig.
Vaknade tidigt och gjorde en liten snabb städning, sen har jag tvättat lite också.
Pappa kom på en liten fika idag också så då bakade jag lite chokladmuffins tills han kom :)
Nu har jag precis kommit hem från Jenifer, va där och drack te, hon hostar ungefär lika mycket som mig så det är såååå synd om oss :((
Om en timme kommer min älskade Niklas hem också, han ska måla klart våran dörrt ill vardagsrummet :) kommer bli så fint med en vit dörr där! Tråkigt sen bara att min Niklas ska iväg och jobba igen hinner ju knappt hem så ska han iväg igen *stackarn*
Sen e det ju lite synd om mig också som är mörkrädd och inte kan somna förns han kommer hem vid 3 *suck*
Ska försöka mysa till det lite med ett varmt bad, lite ljus och avslappningsmusik!!!  Så skönt att bada tycker jag, tycker nog bäbis med för den hoppar som bara den i magen när jag ligger i badet sen sägs det ju också att bäbisar i magen tycker om avslappningsmusik.

 Nä nu ska jag dricka lite mer te och vänta på att Nirre kommer.. Pössssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0