Traskar in i v 34

Ja då har man gått in i v 34 då, känns skönt!! Inte allt för många veckor kvar nu.
När jag vaknade idag så trodde jag faktiskt dte skulöle vara fint väder men nej så fel man kan ha, kan ju inte bli gråare och tristare ute. Jag som skulle sitta på min altan och sola idag hade jag tänkt nu när den e tömd på saker, men icke icke får blir en annan dag då.

Skulle vela hälsa på Annika och lillen idag också :) Dricka hennes mammas goda te och snacka lite skit ! Jag har inte allt för mycket på schemat nu mera och då passar det ju utmärkt att umgås med sina vänner. Annars tycker jag när jag jobbar att man knappt har tid med nåt. Nä sen lär jag passa på nu innan jag är så tjock så jag inte kan röra mig hihi.

Nä nu ska jag ta och göra mig i ordning sätter in en bild på magen som jag tog igår :)image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0