Vår

Ja nu känner jag att våren kommer, så underbart!
Idag har jag bara njutit av solen och suttit på min altan och druckit kaffe.
Har precis vattnat på mitt nysådda gräs också, hoppas verkligen det tar sig inge vidare fint med bruna fläckar på gräsmattan :P
Har även hunnit med att åka akut till coop, när jag stod och lagade lunch märkte jag att torktummlaren stod å pep sen la kylen och frysen av till slut värme pumpen med. Måste va nåt fel för det har blivit så några gånger förr också så elektrikern ska komma hit på fredag och fixa :) Man får lite lätt panik när man inte har nå proppar hemma och kylen och frysen inte funkar, man har ju en del mat där och det kostar att fylla upp en hel frys igen! Men allt löste sig kände mig faktiskt rätt händig när jag bytte proppen hihi :P

Nu sitter jag hemma och väntar på att Annika ska komma hem från valbo så vi kan gå en promenad till coop och köpa glass och mysa i solen.
Idag gick jag in i v 35 börjar bli sjukt nära nu, snart dags att packa bb väskan :) Har haft lite anorlunda känningar i magen dom senaste dagarna faktiskt så snart så :P

Imorn hoppas jag på bra väder Niklas är ledig och vi har massor att dona med på gården. Sen blir man ju så mycket gladare av fint väder. Så sol imorn tack!!!

Undra om det blir grillning ikväll igen??? Hehe har grillat nu flera dagar i rad sen vi köpte grillen hihi :P
A jag känner faktiskt för grillning ikväll så så får det bli
Hoppas ni får en bra dag Pössss

Kommentarer
Postat av: Saris

Oj nära nu.. en kompis till mig fick sin lilla tös snart en vecka sen o allt gick hur bra som helst. Det kommer det göra för dig med.. det vet jag. ha en bra helg tjejen kram kram

2008-05-03 @ 11:36:10
URL: http://sarriiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0