Bachata

oj oj oj finns det nåt sexigare än dansen bachata nä det gör det nog inte skulle va lambada då ;)
Idag är det härliga lördag och vi ska iväg till valbo så jag får shoppa nåt att ha på mig...  Är ute efter en lång kofta som jag kan ha tights till typ det enda jag ser normal ut i hehe kroppen är inte som förr inte magen iaf :P Men vad gär det när man redan har sina älsklingar som älskar än.
Nu sittre jag och lyssnar på aventura- bachata mix hur grym som helst Minnéa sitter här bredvid mig och myser med, tror hon gillar musiken lika mycket som sin mor. 

Igår hade vi iaf lite kräft mys här hemma, Sandra och Ante va också här.
Måste också säga att våran dotra har blivit ännu mer underbar hon ligger och sover på nätterna i sin egen säng vaknar bara en gång och vill ha mat. När hon är vaken på dagarna så är det inte mycket grin utan bara en massa gratt hehe hur go och mysig som helst hur allt bara kan vänta så fort... Kanske har hennes mage blivit bättre så hon kan njuta av livet mer :) Nä nu ska jag göra mig i ordning för lite shopping i valbo. :) Hoppas ni alla får en trevlig helg för det ska då jag ha :) Pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0