Borta bra men hemma bäst!

Ja då har vi kommit hem från stugan. Kom ut igår vid lunch, solen lös så det va jätte skönt fast man känner ju att sommaren är slut för det är mycket kallare vindar. Vi va iaf ett bra gäng i stugan först jag och Niklas sen Jimmy och Malin sen Tobias med en massa vänner, det va ju surströmmingsfesten där ute men vi tyckte det passade bättre med en kräftskiva så vi åt i stugan istället för att gå ner dit luktar ju inge vidare. Hade jätte mysigt hela kvällen. jag och Malin blev trött rätt tidigt tror den va hakv elva elelr nå så vi gick å la oss. Men natten blev tuff :(( Minnéa som annars sover hur bra som helst på nättrena vaknade flera gånger och vägrade somna om inge skrik men så fort jag drog ut tutten så blev det gnäll så det va bara att gilla läget å ligga kvar hehe. På morgonen kom malin och jimmy upp som sovit i samma stuga och sa.Guuud va snäll hon är som sover hela nätterna mmm visst trodde dom ja :P Skrutt ungen min!

Åkte hem från stugan och direkt hem till mor och far Flisan och dom skulle va kvar tills kvällen så det va kul att få leka lite med henne, dom har iaf åkt hem nu och vi har kommit hem och badad lite med lillen å nattat henne så nu ligger hon å sussar i sin spjäl säng :) Hoppas hon sover som hon brukar nu!

imorn är det iaf en speciell dag nämligen min och Niklas bröllopsdag :) har vart gift i ett år nu och allt känns underbart. har bestämt att vi ska hämta lite mat från nån restaurang och mysa hemma bara. Sen på bröllopet så  fick vi en vin flaska och i den lådan där vinflaskan ligger så har alla gästerna skrivit en hälsning till oss å den ska vi få öppna imorn så det ska bli super kul :P Tänk va duktig jag är att jag inte öppnat den redan :P

Nä nu ska vi glo lite tv sen blir det natta för min del.. pösss och sov gott


saknar dig redan  Flisan men moster kommer nog till dig i veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0