bvc

Ja då har vi precis kommit hem efter ett bvc besök, igår upptäckte vi att Minnéa va lite röd i naveln och bestämde oss för att vi ville kolla upp det men redan igår när jag pratade med bvc så sa dom att jag skulle ta i lite bröst mjölk i hehe det är ett jädrans tjat om den där bröst mjölken ska ju tydligen vara ett mirakel men om det nu är så bra å läkande  och bla bla bla varför får då bäbisarna ont i magen å så då... aja iaf så provade jag med mjölk i naveln och när vi kom dit idag så vipps va den röda naveln borta och allt såg super bra ut :))

Nu är vi iaf hemma och har precis tryckt i mig super goda kakor som vi köpte på  nian a dom va goda innan iaf för nu mår jag mest illa av dom hehe bra där!!!
Har tänkt att vi ska köra en stor städning idag sen en stor handling på maxi förbereda lite för Niklas semester.:)
 
Jenife skulle även komm förvi och hälsa på oss lite kul kul!!! :)) Hon och Annika va här igår med va så trevligt såååå :))

Aja nu lär jag köra igång här... Hoppas ni har det bra i blåsten ;) Pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0