Film kväll

Idag har vi haft en städ dag eller hehe jag hade sån tur att Jenifer kom och hälsade på mitt i dammsugningen så jag fick dricka lite kaffe och snacka skit ett tag :p jenifer ska åka till usa för sista gången nu hoppas vi här hemma iaf skärpning jenifer man får inte lämna sina vänner hela tiden kommer iaf sakna min vän otroligt mycket och närhon kommer hem är liksom Minnéa hela 1 år fattar ni va länge hon ska åka ifrån oss då:((

Aja lite senare endå kom mamma förbi hon va nog lite Minnéa sugen hehe, sen när alla gått hem fortsatte jag och NIklas städa så nu är det super fint hemma och senare ikväll ska vi kolla på film och äta lite chip å godis, vi ska börja med vårt nya liv snart så då lär vi passa på att gotta oss innan nya livet startar.. :)

Iaf så hoppas jag på att Emma (crazyangel) får sin lilla plutt snart så spännande att titta i bloggen din om det hänt nåt. :)

Nä nu ska vi kanske iväg å handla lite hööörrrssss! pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja nu är det sista gången. kommer sakna dig så sjukt mycket men du måste fixa skype den här gången så jag får se dig och Minnea under året det e ett måste

2008-08-18 @ 14:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0