för precis ett år sedan

Satt jag på Maggans salong och va sååå nervös, Malin fixade mitt hår medans vi drack cider å så :) syster min sminkade mig å det va sååå trevligt! solen lyste över oss och vi tog bilen för att hämta brud buketten där bredvid java hihi alla kollade för jag kom nästan inte in med min klänning :p Kl 14.00 gifte vi oss i hamrånge kyrka, eftr åkte vi med bilen till axmar brygga där vi tog vårat bröllops foto sen vidare till Stugan i Gåsholma där alla väntade hihii ååå va jag längtar tillbaka. Nu har det iaf gått ett år och på det året har vi hunnit med mycket. Fått en underbar dotter och ett super mysigt hus i hagaström. Älskar mitt liv och min familj!!!! Nu ska jag mysa på våran dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0