Helg!

Ja idag va jag uppe med tuppen halv 7 ville inte Minnéa sova mer :P gav henne lite mat sen hoppas jag in i duschen. Nu sitter jag här och funderar vad jag och niklas ska hitta på idag, är lite sugen på att ta fram kräftor tills ikväll men får se.
Har också hittat en jätte bra sida på internet där jag köpte massa shampo och andra saker till håret http://shop.baresso.se  Jag köpte märket joico tycker det funkar super på mitt hår fick bli ett volym shampo:)
Idag skulle jag vela till stan en sväng å kolla lite kläder åt både mig och Nea Niklas har så mycket redan så han får vara utan :P

Ska hitta på nåt med Adam och Frida den här helgen också får se om det blir ikväll eller imorn, har inte träffat Frida på jätte länge så det ser jag fram emot :)
 Kommer vi inte på nåt vi ska göra idag så skulle jag vela ta en dags tur till syster och dom i Enköping men får se vad niklas tycker.. Nu ska jag koka lite kaffe. Hoppas nifår en super fredag!! pösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0