Hemma mys :)

Ja idag blir det inte mycket som görs i denna familj, regnet öser ner och jag känner bara för att var hemma och mysa.
Niklas har en vecka kvar sen semester :)))) Ska fixa Minnéas rum på semestern är det tänkt så jag tänkte ägna dagen åt att planera och kolla internet efter fina saker till bäbis rum :)  Nån som har föslag på internet sidor? Gillar tuttinuttiga stilen hehe.

Annars har inte mycket hänt i helgen. Niklas har jobbat och jag har bara vart hemma och donat.
på onsdag börjar ju iaf city festen, hoppas vädret blir bättre iaf för er som ska vara där, själv blir man väll bara där en snabbis om Minnéa nu känner för att ligga i vagnen hehe! 
 
Nä nu vaknar det lilla trollet får skriva mer sen men har ni några förslag på sidor eller andra idéer om hur man kan inreda barnrum så ge mig ;P Hare så bra pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0