HIHI

Har fått veta en super kul nyhet idag viiihooo kommer bli så kul, vill inte skriva om det nu men det kommer :p
Idag va jag till helsocentralen med mina prickar och hon trodde det hade med min ögonfransböjare att göra, eller lättare sagt min nickelallergi! Hydrokortison salva är vad som gäller går det inte bort med det så vetefan.

Idag har vi inte gjort så mycket, vart till svärmor en sväng och hem till mina föräldrar sen hem och ätit städat.
Har precis tagit mig ett bad nu och pilat kroppen innan det vaxade jag benen å grejjade med naglarna, helt sjukt man är utbildad till nagel teknolog men sköter inte om sina naglar, snart har jag tänkt att börja göra naglar igen även på mig själv så fint med gele naglar tycker jag så naglar får det bli!

Guuud va så skönt att få pyssla om sin kropp idag va rätt länge sen man hann med det. har jag tur kanske jag kan få lite massage av min man när han kommer hem från träningen *hoppas*

Nä nu ska jag göra mig en kopp te å glo lite tv tills niklas kommer.
ha en trevlig kväll allesammans ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0