Niklas semester :))

Jaaaaaaa nu är vi änligen ledig tillsammans sååååå mysigt!!
Igår va jag på köpis med mor min och måste säga Min Minnéa är verkligen bortskämd av mormor å morfar ;) Men det är bra det hehe. Efter valbo åkte jag hem och väntade på att niklas skulle sluta.
Kl 19 åkte jag in till stan och hämtade N sen åkte vi till Jimmy och Malin för lite god mat och trevigt sällskap. Satt ute i deras glashus och mös sen in lite senare och tog en kaffe och lite glass så trevligt sååå!!!

Nu har jag precis ätit frukost och sitter här med kaffet i handen :) Ska kanske åka förbi malin och dom så ska hon färga mitt hår och kanske klippa Niklas, det är verkligen välbehövligt  är man brun hårig fast ljus i vanliga fall så lär man färga utväxten ofta annars ser man flintis ut och det är precis vad jag gör nu Inge kul:((( 
Efter det så blir det hemåt för en duschning och sen en sväng på cityfesten, är ju rätt fint väder så det kan ju bli trevligt!

Pösss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0