Onsdag

Ja idag fick man sig en liten sov morgon skönt!!! Niklas hade lite fest här hemma igår med far min jobbar kompisen å farbror min, jag satt mest inne och glodde på tv och åt glass hehe sen kom jenifer förbi med sin Jimmy vi skulle säga hej då åt varandra för hon åker ju till usa eller hon har redan åkt... blev nån tår där men då sa jag åt jenifer å gå så man inte skulle börja stört grina. Ska iaf skaffa skipe skype eller vad det heter så vi kan prata dagarna långa eller nu lät det som jag kastade ut henne hehe så va det inte hon va på väg redan.

ja å idag har vi iaf fåtf oss en promenad till coop för att köpa en varsin glass vädret e ju rätt oki så det va skönt. Både jag och niklas tok flåsade när vi kom hem hehe helt sjukt va man har blivit otränad på äldre dar och Niklas har också fått dålig kondis, har iaf bestämt mig för att börja träna nu kroppen är läkt så jag har inga ursäkter mer. Vill att Niklas ska köpa mig lite tränings redskap så jag kan göra ett litet gym nere i källaren karln jobbar ju för sjutton på intersport så det kan väll inte vara nå problem!!!! Sen köpte mamma och pappa ett gå band som don aaaaaaldrig går på eller springer mamma säger hela tiden att hon ska ha det till sin vovve så han får träna men nädu har går aldrig där så nu tycker jag den ska köras hem till skugga där den iaf skulle bli använd! Hit med grejjerna tack och pappa du sa faktiskt att efter ett halv år skulle ni ha tröttnat och då skull ni ge mig.... Aja nu ska jag kolla vad jag ska laga för lunch en sen sådan!!! Grattis Emma till söta Milton hoppas man får träffa er någon gång :) pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0