Shopping

Igår blev det shopping på stan, själklart bara till Nea :) Hon fick en jätte fin mjukis dress med barbapapa en body, dräggelfilt och en mössa hur sött som helst :P Efter stan åkte vi hem till mor å far där min farmor å farfar bor för tillfället eftersom mamma å dom är i tyskland. Vi fikade där å umgicks lite sen bar det iväg hemåt igen.
Sandra och Ante kom på middag Kyckling wok blev det Gott gott!!! Efterrätten stod dom för å det blev stora goda muffins och choklasbollar, jag blev super mätt av maten så jag fick bara i mig en tugga Typiskt!! :/ Sen blev det lite singstar jag och Sandra va överlägsna ;) sen blev det buzz, jag vann musiken och Niklas allmänbildning :P gogo Ehlin ;) Sandra va inte så glad eftersom det va henne vi tog poängen av man tar från dom rika och ger till som fattiga det lär du väll förstå Sandra hihi Sen spelade alla utom jag buzz sport nä då blv jag less å somna i soffan trevliga jag hehe.

Idag ska vi iaf hitta på nåt med Adam och Frida, men först lite shopping i valbo men åt mig den här gången :)
Imorn kommer mamma hem undra om man får nån present, Polkagrisar från gränna är iaf beställt :P dom passar bra till mitt nya oiv hehe not!!!! Sen lite vin å sånt ska man väll kunna få

Ha en trevlig lördag Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0