tack för allt fint ni skrev i lapparna :)

Ja då va det tisdag har sovit lite så där inatt Minnéa somnade tiigare än vad hon brukar igår så då vaknade hon lite konstiga tiden på natten som vi inte är vana vid. igår va det iaf super mysigt vi åt god mat läste alla lapparna som ni skivit till oss, många som skrev kanske är ni redan tre :p ååå ja det e vi ju hehe men det blev ingen Birk Borkar son utan en  minnéa blev det ju!  vi kollade även på Narnia igår den va ju super :)

Idag blir det lite tvättning och kanske tom städning och stor handling. Ska till helsocentralen kl 15.15 har fått en massa prickar i ansiktet som kliar mest runt ögonen å jag kom på det när jag skulle böjja upp ögonfransarna att tången täcker precis där jag har prickarna och jag har ju nickelallergi så undra om det kan va nåt sånt.. aja ska iaf dit å kolla :)

Nu ska jag iaf dricka upp mitt kaffe hare så bra pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0