Tidig morgon

Ja idag va jag verkligen uppe med tuppen, halv sju vaknade jag av att lillen va hungrig efter det så tyckte jag inte att det va nån större idé att sova mer eftersom jag skulle ta mig en dusch och locka håret lite, så det va bara att stiga upp.

Nu iaf sitter jag här ny duschad med lockigt hår :P ska ta mig in till köket snart och göra ordning en riktigt goood frukost, va och storhandlade på maxi igår så vi har massor med gott i kyl och frys.
Tror det får bli vanilj yougurt med banan bitar och start i Gott gott!!!

Om två timmar drar min Niklas till jobbet då ska jag ta och åka hem till mor och far tror jag kanske ta en kopp kaffe och snacka lite skit för att senare dra ner på stan med Annika och lilla keyvan, men blir nog bara en snabbis eftersom min lilla tjej är envis och inte vill ligga i vagnen.
Känns endå som man vill en ut en sväng på cityfesten och då passar det ju bra att gå tidigt första dagen när det inte är så mycket folk. Öltält får bli nästa år när Minnéa kan vara med mormor en kväll ;)

Nä nu va det slut på friden hör nån som skriker där inne vilket otäckt ljud ;)

Hoppas ni får en trevlig lill lördag och cityfesten helg pössss

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Ja nu är det inte långt kvar (förhoppningsvis^^) Har du lyckats ta dej ner på cf nånting med skruttan då? :P

2008-08-07 @ 15:45:44
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0