Torsdag

ja då är torsdagen snart över och dt gör mig ingenting för faaaaaan så tråkigt väder det är... *suck* Vart tog sommaren vägen?? Igår va iaf lite bättre så då passade jag Annika öch mamma och bäbisarna förståss gå ner på city festen... gick runt stan men tröttnade rätt fort cityfesten utan att mysa i ett öltält nä tack!!! finns ju inget vettigt att äta sen när man väl äter blir man väll sjuk :P  Så det blir nog inge med city för min del oki kanske en sväng med Niklas som börjar sin semester pålördag :))

Imorn ska iaf jag och mamma till köpis och köpa lite grejjer till ansiktet jag dum som man är lurades av reklamen om den nya huvvårdserien no7 vilket skit inte visste jag att det va för rynkig hud heller men iaf så beställde jag den och nu sitter jag här med små prickar i hela ansiktet vilket jävla oflyt man har så mamma ska ta över den och köpa grejjer på apoteket till mig tur e väll det :))

Nä nu ska jag ta och dricka lite te och mys i soffan..... Hoppas ni har en trevlig kväll i regnet... Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0