Utflykt

Ja nu har äntligen familjen Akpinar kommit. Är så mysigt att ha Flisan här!
Idag skulle vi ut på en utflykt, trodde vi jag. Vi alla packade in oss i två bilar det va amnings vm innan å packning förfulla muggar, pappa och dom skulle stanna i stan för att hämta biljetter hmmm till vad kanske ni undrar joråsåatt där stod jag Niklas och minnéa alldeles ensam på furuviks  parkering dumma vi borde väll vi fattat att det stänkt hehe aja ringde pappa och dom som inte hade hunnit längre än till stan, lyckos dom!!!
Dom frågade om vi skulle ta oss till Högbo istället för att göra nånting, Högbo? vad sjutton skulle vi göra där.. Tydligen gå å mata gätter å så men jag va inge vidare sugen på att åka dit så det blev hem och göra lunch istället. Spagetti och tomatsås och bacon fick det bli Jammi!!!

Efter maten tog jag och Minnéa oss en liten vila medans Niklas va ute och gjorde nåt på gården eller nå. När vi vaknade drog vi iväg till mor och far och lekte lite mer  med felicia.
Nu har vi precis kommit hem från affären nä inge godis för min del, köpte iaf mjölkersättning åt Minnéa som vi skulle prova mmmm det gick ju så där hon spottade ut allt så det va bara att ta fram tutten, hade vart så bra om hon tagit för jag hade velat gå på spa med Nirre på torsdag fick det i bröllops present och kunde inte gå tidigare för jag va gravid men kommer nog inte bli nåt nu efter heller så dom får väll Niklas och nån kompis ta då :((( 
Nä nu ska det bli lite macka och te sen blir det film time... Pösss på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu har ja klippt ut bilden på er i tidingen som jag så fint knäppt ;)

2008-08-24 @ 15:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0