Första natten med sömnlogg

Ja god mogon :))  Första nett med sömnloggen är avklarad tänkte visa lite hur det ser ut .

klockslag                  Hur barnet          Hur länge barnet            När barnet             Hur barnet               Hur länge
                                    väckte mig          är vaken och                    somnade              somnade                 barnet hade
                                                                   vad vi gör                          igen                          igen                        sovit

19.30   Niklas vagga till söms med napp.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

21.17                          Gnällde                0 min                                På en gång         Med nappen              ca: 2 tim
                                                                                                             när hon fick
                                                                                                             nappen    
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

22.20                          Grina                   Amma 5 min                     22.25                    Med amning             ca: 1 tim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

00.00                           Gnyr                    Amma 5 min                     00.10                    Med amning             ca: 1tim 40 min

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

02.00                           Gnyr                    Amma 5 min                     02.05                    Med amning             ca: 2 tim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

04.00                            Gnyr                   Amma 5 min                     04.05                    Med amning             ca: 2 tim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

05.40                            Grina                  Amma 5 min                     05.45                    Med amning             ca: 1 tim 40 min

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

06.00                             Gnyr                     Ger nappen                     06.10                     Med napp                 ca 20 min

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

07.00                            Rullar runt            Ger nappen                     Vill inte sova mer går upp!
                                                                      ammar 5 min

 Totalt sovda timmar 10 tim 40 min

Ja typ så har våran natt sätt ut ,ser ut som min lilla bara vill sova ca 2 tim i streck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0