Hårlös

God morgon!
Nu har jag precis gjort mig i ordning för dagens aktiviteter vad nu det blir hehe, Nea satt snällt i sin stol och kollade på när mamma lockade håret, ja jag brukar inte göra det dagligen men eftersom jag snart inte har ett hårstrå kvar på huve så lär man ju ta till andra metoder än att bara kamma. Den här amningen gör verkligen så att mitt hår blir katastrof.

Aja har iaf beställt en massa hår grejjer på baresso så får se om håret blir lite bättre sen funderar jag även på att börja äta Silica vitaminer för hår och naglar.

nä nu väntar mitt kaffe på mig sen blir det till att sminka mig med mitt nya smink från I.d :)) Älskar verkligen sminket!!!

Pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0