Ny vecka

Måndag igen!
Helgen har vart super mysig med mys i stugan och julbord på axmarbrygga, sen blev det även lite pepparkakshus bak och hjärtan här hemma på söndagen.
I fredags åkte vi till stugan åt god mat och bara mös med barnen, När det va dags för lägg dags för nea va det mindre kul eftersom jag är tvungen att somna med henne för den stugan vi sover i är en stuga bredvid och där vill jag inte lägga henne själv, iaf så va natten som vanlig massa amningar  ingen vidare sömn för min del.

På lördan gick vi upp tidigt hann med både promenader å massa andra saker innan julbordet kl 14.00 Dry va iaf lika gott som alltid å man typ rullade därifrån.

På söndan blev det julmys hemma hos oss. Jag och Niklas lyssnade på julsånger och bakade :) Senare kom sandra och Adde med lite mat från helt enkelt inte helt fel ;)

Idag ska jag och Nea åka till Malin och Neo ska bli kul!! nea ska bara vakna först pch jag ska göra mig i ordning...

Hörs sen pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0