paus

En liten paus i bloggandet, har vart rätt trött den här veckan och glömt bort bloggen helt.
Nätterna är numera långa långa långa, sömnen är desvärre inte lång.. :( Minnéa vaknar fortfarande ca 8-10 gånger om natten och det hjälper inte med nappen inte vagga ingenting förutom amma och vad gör man.
Boken som jag nämde tidigare har legat lite åt sidan har inte hunnit läsa ut den och när jag gör det så kanske jag förstår den bättre.

Idag är det fredag och det ska bli mysigt med helg nu :)) Måste ut och svettas i köerna för dom sista klapparna *suck* Att man aldrig lär sig att köpa klapparna i tid så man slipper långa köer och trångt i affärerna. Aja har iaf inte så många kvar så det ska nog gå bra.

Imorn ska vi ut med mamma och pappa till ikea jag har önskat mig ett badrumsskåp och lite annat där senare kommer mina älsklingar  Felicia och Sara som ska fira jul här hemma.

Julen blir lite anorlunda i år. Vi ska fira den hos oss i år och både mina och Niklas föräldrar kommer NIklas syskon med deras tjejer och tjejernas föräldrar min syster och hennes familj och inte nog med det så e det 3 nya småttingar som e med nu också hur mysigt blir inte det :P

Nä nu lär jag fixa mina naglar hörs sen nu ska jag inte glömma bort er mer... Flåt!!! ;P

Pössssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0