Somna utan gråt.

Ja nu är det måndag igen, helgen har vart super mysig med got mat och sällskap.
På söndan blev det dop i bergby, mitt kusin barn skulle döpas. Blev lite fika efter och massa prat eftersom man inte träffar den sidan av släkten allt för ofta tyvärr :((
Dopet va jätte fint och söt ungen somnade under dopet hehe så sött :)

Nu iaf så börjar det.. ;) Efter en lång tid och många vakna nätter har jag nu köpt den Boken som många talar om. Somna utan gråt! Motsatsen till 5 minuters metoden som innebär att gråta sig till söms. ja hur otrevligt och omysigt låter inte det va precis så jag tänkte och fassnade för den här boken efter att ha läst en massa på internet. Iaf så e jag inne på första momentet att göra en sömnlogg och då skriver man ner allt inom sömn, när Nea somnar hur och vart hon ligger ja det e massor att skriva men jag tror på detta och känner att jag verkligen ska gå in för detta och göra ett försök. Kommer bli lite jobbigt på nätterna då man också ska skriva massa i sömnloggen men va fan jag vaknar ju ändå hela tiden så hur svårt kan det va :P Nä när jag har kommit in lite i det här så ska ni få följa hur det går, man strävar alltså efter att få sova hela nätter nu ammar jag en 8 gånger ibland mer på nätterna :/

Aja idag har jag iaf gått en promenad till mor å far på lite lunch å lite kaffe sen förljde pappa med mig en bit på hemvägen, det snöade som bara den så jag va genomblöt när jag kom hem. Nu sitter jag här med nea och funderar på om jag ska dricka lite mer kaffe de e ju så gott.

senare skulle jag vela ta en sväng till valbo på lite shopping får se hur det blir me det :) Aja hörs senare Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0