tjo

Torsdag kväll och jag har precis somnat Minnéa lite tidigare än vanligt men hoppas hon sover bra ändå :))
Idag har vi vart på bvc, lill gumman hade växt super bra å är snart en liten flicka på 9 kilo :)
Efter det åkte jag hem till Malin en sväng, fikade tog en promenad i skit vädret och åt lite mat jätte trevligt va det :)
va kvar där tills Niklas slutade så jag kunde hämta honom , sen svängde vi in på max å hämtade lite mat :P super bra och nyttigt för min deg mage ;)

Nu sitter vi å glor på lite hockey, eller nää Niklas gör jag är inte så mycket för att titta på det.
Imorn e det fredag igen och då kanske vi ska till staden och inhandla lite julklappar när Niklas slutar,på dan vette sjutton vad jag ska hitta på kanske blir en sväng till Malin eller köpis eller nåt annat kul aja vi få se.

Nu ska jag iaf inte sitta här nå mer så vi hörs imorn. :))) Pöss å ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0