Vissa har bara svårt att förstå

Är så less igår när jag hade vart hos Malin så åkte ju jag och Niklas förbi Max .Åkte sen hem för att äta å vad möts vi av i hallen jo det värsta jag någonsin har sätt, tror inte ni vill att jag säger så mycket mer än att ja båda hundarnava sjukt dålig i magen och så här va det....

Morfar va här i förrgår dom brukar ha hand om våra doggar ibland men nu har vi satt stopp för det för dom matar ihjäl dom alltid när dom kommer tillbaka till oss så e dom antingen tjockare eller dåliga i magen. Nu kom dom hit å vad gör han inte go ger dom en massa godis och då snackar vi inte 1 utan har ger i smyg när jag inte ser. Varför förstår inte många äldre att hundarna tycker inte mer om dom för att dom får en massa skit att äta och dom mår ju oftast inte bra av det speciellt inte mina små vovvar som inte äter allt förmycket godis annars, Aja så jävla less nu för jag skulle ha åkt till stan när Nirre slutar men inte vågar jag det när hundarna måste ut en gång i halvtimmen.

imorn e vi bort bjudna och får se om vi ens kommer iväg på det. fan va less jag e nu fan svårt att fatta det här är inte första gången. Stackars mina små vovvar :((((

Nä nu skajag gå och kolla om vi har lite torsk hemma som jag kan koka åt vovvarna känns som deras foder blir för mycket för deras små magar. Dumma morfar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0