Äntligen lördag!!! jiiihooo!!!

Ja nu är Niklas och köper den där efterlängtade eu moppen, min man han ska då inte behöva åka buss till jobbet :P Själv e jag hemma och lockar håret för kl 14.30 ska vi på dop Niklas kusin barn. Undra vad man ska ha för kläder har ju inte allt för mycket att välja på nu hehe.

Efter dopen blir det nog hämt mat från Enkelt eller nå sen vidare hem till mina föräldrar där vi ska bada lite tunna och mysa, Malin och Jimmy kommer också  kul kul!!! Pappa och mamma blir inte hemma för dom är ute på egna äventyr. Efter tunnan kanske det blir en biljard eller något man lär ju faktiskt ut å kika lite även fast man har lill kulan på magen.. :) 

Hoppas alla får en super lördag för det ska jag ha.... Pussssssss

Kommentarer
Postat av: jenffa

aaa vad nice och bada tunna, vill oxa. klart du ska ut a kika med kulan:) saknar min kara van pusss o kram

2008-02-09 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0