Bye bye Flisan :(

Bara måndag och saknar ihjäl mig efter Felicia redan. Helt sjukt hur söt man kan vara, måste åka och träffa henne snart.
Idag lyser solen igen och jag måste bara ut i friska luften, synd att det ska blåsa så mycket :(
Tänkte ta mig en promenad sen till Annika och kolla hur långt dom kommit i huset,
själv lägger jag nog min källare på is ett tag är så fruktansvärt less på den. Nåt som borde göras här är att sätta upp våra nya dörrar och karmar men det kan ju inte jag göra :( men fint skulle det bli om dom kom upp! så nu jävlar Niklas får du sätta igång :p

Nu tror jag att jag ska sätta mig på altanen och få lite sol i ansiktet, göra lite varm choklad så jag inte förfryser där ute. Sen får det bli prommare :)

Ha en bra dag allihopa för det hoppas jag att jag får. Pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0