Det går framåt :)

Ja då har vi en dörr iaf :) det får man vara glad för. Vet inte vad det e för fel på vårat hus men allt vi ska göra blir det massa mer jobb med, så konstiga mått dom hade förr i tiden :p
Det blir otroligt fint iaf, som ett helt nytt hus!

Dagen började med en god frukost, älskar mina hembakade tekakor, efter det så tog jag och Niklas oss en promenad i solen och kollade på alla hus runt om kring här. Så sjukt hur dom flesta husen består av tegel och ser väldigt lika ut  ändå blir så olika pga alla utbyggnader folket har gjort, roligt för husen blir så personliga :)
Efter promenaden donade vi lite på våran gård, krattade å hade oss hehe.

Nu är jag rätt trött Niklas och hans pappa sätter upp dörren till barn/gäst rummet sen är det bara toa  och källar dörren kvar!!
Nu ska jag ta det lite lugnt sen blir det hockey och lite mys...
Hare så bra!! massa kramar till er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0