Fått mycket gjort fasst kl bara e 11

Ja igår va jag hos svärföräldrarna på lite mat, blev nån skink pasta mmm super gott va det. Blev kvar där till en 10 sen kände vi att vi vela komma hem å glo lite på tv.

Nu ska jag snart ner i kälaren igen å göra ett ryck, men först ska jag dricka upp mitt kaffe så jag orkar med..
Va och köpte färg imorse kl 8 sen direkt till maxi och handlade lite mat innan nirre skulle till jobbet, så skönt när man handlat och har massa mat hemma :)

Sen så Sandra se till och bli frisk till helgen så vi kan bada lite tunna å äta god mat och kanske ta en biljard :P kram kram
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe ja jag ska försöka, pimplar vatten för fullt nu, just nu är nog febern på väg ner, svettas som en gris, men de är väl iprens verkan! Hoppas den inte stiger igen bara :/
Hur gåre med målningen? :)

2008-02-07 @ 13:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0