Flisan hälsar på :)

Nu är det torsdag och idag kommer min lilla Flis och hälsar på. Ska bli så mysigt att hon ska vara här hela helgen, inte så ofta man träffar henne nu :( Så kul när man träffar henne för  varje gång har hon en massa nya saker och ideér för dig.

Nu har jag precis ätit min goda gröt till frukost och Niklas har precis tagit moppen och åkt till jobbet.
Fick mina två tröjjer som jag beställde för några dagar sen, dom va jätte fina och satt som ett smäck på kulan :p tror jag ska ta en sväng på stan idag också och inhandla lite mer saker... (Ni som läser detta säg inget till Niklas) ;) men han har ju faktiskt fått en moppe så han ska vara nöjd :P

Ska faktiskt ner och göra ett ryck i källarn också, och den här gången e det på riktigkt också  hihi.
Så nu blir det måla, duscha lite shopping sen träffa älsklings Felicia  som gäller.

Sen i helgen blir det andra trevliga saker. Lite bad i tunnan och lite annat Mys mys!!

Kram på er!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0