Härliga väder!

I morse öppnade man ögonen och det första jag ser är solen!! Gud så härligt, man blir ju så glad när det för en gång skull är fint väder händer ju inte allt för ofta. Nä så idag är det ett måste med en prommare, synd bara att det fortfarande är lite halt ute..

Nu sitter jag här och äter lite frukost *mums*  Tror jag ska ta och fixa mina naglar efter frukosten faktiskt är ju utbildad nagel terapeut så man lär ju se till och ha fina naglar.. just nu har jag faktiskt långa naglar med mig själv så nu räcker det med att bara lägga gele direkt på dom,de e skönt och slippa fila tippar å så...

Skulle behöva göra ett ryck i källaren idag igen men är så less på att måla nu så drygt att göra rent allt efter man e klar  :( Nä får se om jag orkar göra nå ryck.

Hööörs Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0