Heeeelg!!!!

gud va kul med helg, äntligen är Niklas ledig.
Imorse när jag vaknade åkte jag direkt till mor och far och det va ju mest för att träffa Felicia hihi :P När jag kom genom dörren hörde jag ett glatt skrik MOOOSSSSEER MOOSSER hehe hon e bara för söt.
Va där ett tag sen skulle jag mamma och Flisan ta en prommare till mig och vänta på att syster och alla skulle komma dit och fika.
Va riktigt mysigt att gå ute i solen, första gången jag använder mina solbriller i år :)
Vi fikade och hade oss sen åkte alla hem. Nu sitter jag här och Sara kom precis hit för att dricka lite te, sen kommer väll Niklas snart då ska vi åka till Flisan igen :) Mys mys!!!!!
Hoppas ni får en bra helg :) Pössss

Kommentarer
Postat av: sandra

Vart håller ni hus kvinna? :p inte vart inne på msn på hela dan, då äre nå fel ;) har testat ringa med men icke sa nicke! Var inte så viktigt men får höras sen!

2008-02-23 @ 14:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0