Helgen närmar sig :)

Redan onsdag heeeelt otroligt, veckorna går så fort.
Idag vaknade vi strax efter 8 Elektrikern kom vid halv 9 och gjorde den sista lampan, så skönt att ha allt sånt där klart nu slippa allt spring här om dagarna hehe.

Idag ska jag inte skriva att jag ska dona i källaren för jag gör det ändå aldrig hehehe hittar alltid på massa annat att göra för att slippa. Det är en fin morgon idag, solen lyser och är på ett strålande humör, kan inte bli bättre.
Idag är det ett måste med en promenad i solen. Skulle vela gå till mor och far men då kan jag inte ta med hundarna för det blir för långt och kallt för dom att gå dit :( Det är bra med små hundar men ibland vill jag ha en stor hund som man verkligen kan promenara med och känna sig trygg med.

Iaf Sarah så låter det jätte bra med dom där tub grejjerna man sätter på magen, har faktiskt kollat lite på sånna på nätet men som sagt är ju inte allt för roliga färger och så där. Så sånna är jag absolut intresserade av. Hoppas lill gumman din blir bra snart hörde av Ingrid att hon va dålig :(

Nä nu ska jag ta mig en dusch och så så man vaknar till hörs sen kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0