jag fick som jag ville till slut :P

Ja då va man uppe halv 8 i morse, har så svårt att soval ängre när solen e så vacker :)
När jag vaknade så kollade jag om Nirre rörde på sig men han låg å sov han, puttade lite på han och sa att nu ska vi upp kl e 10 ;) Då vaknade även han till....
Jag gik upp och gjorde lite frukost sen gick jag in till sängen där Niklas låg och vaknade till liv, när jag va säker på att han va vaken berättade jag att kl bara va 8 hihi blev han något trött på mig tror ni :P

Efter vi hade ätit klädde vi på oss och så åkte vi till Niklas mamma och hämtade bil och släp för idag skulle vi då hämta mitt golv och mina nya dörrar som jag tjatat om, hihi jag fick som jag ville till slut. Sen när vi ska lägga golvet och byta karmar och  sätta på dörrarna e en annan fråga... men jag har dom hemma iaf det e de viktigaste!

Nu har vi kommit hem och ätit lite mat å så, Niklas e ute och kör med motorsågen, hoppas jag får några träd och buskar kvar!! Jag vill ha massa buskar och fina land och växthus och så. Niklas vill ha en stoooor gräsmatta bara hehe vi e lite olika så där vi, men jag har sagt att han får ta bort det mesta men då ska jag ha mitt lilla växthus där jag kan odla grönsaker å så :P

Kvällen blir lugnt Niklas ska jobba och jag blir väll bara hemma å myser med nån film eller nåt.

Nä nu ska jag gå och göra nån nytta jag med eller iaf sätta på mig kläder och gå ut och glo på Niklas när han gör nån nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0