Jag orkar inte!!!!!! Vill inte!!!!!!!! Men måste :(

varför har jag ännu inte gått ner till min källare och målat? Det kommer ju aldrig bli klart.

Sara var här tidigare och vi började prata om att byta golv i vårat vardagsrum, vi har total renoverat hela huset men av nån jävla konstig anledning så har vi kvar det fula gula parkett kolvet i v-rummet fattar inte varför vi nöjde oss med det, ju mer jag ser det ju fulare blir det.
Nu har jag iaf kollat runt lite och kommit fram till att jag vill slipa golvet sedan betsa det mörk mörk brun kommer bli såå fint
frågan e bara... Niklas snälla har vi råd? Jag vill jag vill! Jag kan inte sluta tänka på mitt golv nu och så länge jag har det på hjärnan tänker jag inte måla källaren hehe närå nu går jag ner i mörkret nu har jag slöat fööör mycket idag.....     eller ska bara göra lite te sen går jag ner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0