Jag vill ha soool nu!

Nu är jag så trött på alla dessa moln, kan det inte bara få vara fint i några dagar så man får tillbaka glädjen.
Igår blev en lugn dag med tekaks bak mm. Gjorde jätte goda tekakor med söt jäst istället för den andra , blev sjukt goda. Bra där Sofie kanske blir en bra fru av mig till slut :p  

Idag är det en ny dag med nya tag, nu är det slut på latandet. Undra bara vad jag ska göra :p
Vore inte fel att vara ute i friska luften men vad ska man göra där ute då hehe. Gå en tur med hundarna tar ju inte mer en 15 min och en rask promenad är inte ens att tänka på för då säger bäbis NEJ!
Får ta mig en lugn promenad då för ut måste jag.

Har funderat lite på om jag ska göra en mat lista här hemma men då satt jag och funderade på, vad ska jag få alla olika rätter ifrån? man vill ju inte äta samma för ofta. Hur gör man? Nån som har tips? Även tips på goda enkla maträtter.

Nä nu ska jag ta och hoppa in i duschen så jag kan börja min dag :)

Sandra hoppas du har det bra på jobbet idag, alltid lite nervöst så där i början.
Flisan jag är så glad att din feber gått ner, moster saknar dig sjukt mycket!
Jenifer du måste bara komma hem snart :P
Annika, tycker du ska ploppa ut bäbis nu ;)
Sara vi måste umgås ennu mer.
Niklas bäst för dig att du gottgör mig efter igår :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0