Lördagen förbi...

Ja då va det söndag igen *suck' helgerna går så sjuk fort.
Vi hade iaf jätte mysigt hos mor å far igår :) Vi va där enda från morgonen, jag och syrran shoppade lite heminredning medans killarna eldade tunnan. Köpte jätte fina gardiner på tingeling, älskar verkligen den affären :)  När vi kom hem åkte jag och Niklas hem en sväng och hämtade hundarna och satte upp gardinerena, sen vidare till Vätterosvägen igen.
Vi kom dit lagomt till att sätta oss vid dukat bort. Flisan skulle också äta med oss, bara det att hon hade världens hosta stackaren så hon fick inte i sig ett smack :( Tycker så synd om henne när hon är dålig och man inte kan göra nåt för henne. När hon skulle sova vaknade hon hela tiden av att hon hostade. Jag , syster och mamma gick upp och satte oss med henne och hon va verkligen dålig. Vi satt upp i sängen alla tre och läste arbetarbladet för henne.. hehe hade ingen annan bok där uppe men hon va så nöjd så. Sen när jag skulle gå ner blev hon jätte ledsen och skrek osser sitta här, det va bara att sätta sig en stund till. Till slut fick syster och mamma säga att moster ska bara gå och kissa... mm visst pratade med syster i morse och Flisan hade då inte glömt att vi sagt att jag bara skulle kissa.. Osser kommer snart osser kissa först, går inte att lura den madammen :p
Nä nu har Niklas vaknat så nu ska vi ta och åka till Felicia så vi får goa lite med henne innan hon åker hem.
Kraaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0