Mitt liv.

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu :( alla dar e desamma nästan, Känns som man bara går och väntar på att bäbis ska komma så man glömmer att göra roliga saker på vägen.  Niklas jobbar ju och jag går bara hemma nu, brukar börja på mitt jobb i början av april men det är väll ingen idé att göra det nu. :(

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, skulle behöva städa lite här hemma men det e ju så tråkigt.
Min syster fyller 28 år i dag.. massa GRATTIS till dig kära syster, jag har köpt en present till henne som jag skickat efter från internet så hon blir nog förvånad när hon får ett paket på posten :) Vågar inte säga vad det är utifall hon läser detta ;)

Jag skulle behöva gå på spa känner jag, Känns som min kropp är 100 år gammal, har ont överallt och är svullen både här och där :/  Har iofs ett presentkort på aqua spa här i valbo som jag och Niklas fick i bröllopspresent kanske skulle utnyttja det.
Nä nu ska jag ta mig en dusch så jag vaknar till liv igen. Pösssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0