Möte

Möte idag kl 10 på arbetsförmedlingen... fan e det ett skämt jag har mitt jobb oki att jag bara jobbar 8 månader om året men det passar mig bra :p så snart jag e redo ska jag sätta igång med naglar också, får inte hålla på så mycket med det när jag e gravid. bara en sån grej att jag ska på möte fasst jag ska föda om 3 månader... a dom e störda eller vad säger du jenifer ;)

Nu har jag precis duschat så nu e det bara frukosten kvar.
Hoppas verkligen mötet går snabbt e så sjukt osugen vill promenera i solen jag...
pöss pösss

Kommentarer
Postat av: jenffa

Ja storda e nastan ett milt ord for de som jobbar pa ams helt hjarndoda hehe. fan e det bara 3 manader kvar gar sa sjukt fort men kan knappt vanta ja. Tror du jag hittar lite fina baby grejer sag varldens sotaste uggs skor ljusrosa men tankte att hon nog vuxit ut dom innan nasta vinter ska nog hitta nat fint tll sommaren till dotran eran ja.. Puss min van saknar dig jatte mycket sov sa gott

2008-02-14 @ 03:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0