Mys dag

Ja då vaknade man i morse av det fina solskenet :) mysigt!
Kul för en gångs skull är Niklas ledig också, händer alldeles för sällan tycker jag :p
Idag ska vi dona en massa med huset, både invändigt och utvändigt. Det är buskar som ska ryka, träd sen ska vi även fixa lite i badrummet. Ja som sagt vi har mycket att stå i idag :)

När ska man hinna med och fira alla hjärtans dag då? eller vadå varför ska man just kramas och få presenter idag, tycker det e lika viktigt att visa det alla andra dagar, så för min del e det överpeppat, det är väll roligare att få en ros en helt vanlig dag när man minst anar det.... AA så tycker jag iaf.

Ikväll ska sandra och Adde komma förbi på lite mat och sen kanske mysa med nån film eller nå, det är trevligt tycker jag, vi skulle ha gott på bio men jag och Niklas va inte så sugen på det idag.

Nä nu måste jag ta och ringa syster kom jag på, hon har ju sätt lillen idag i magen och så antar jag att hon fått ett datum också... SPÄNNANDE!!!!! :) :) Så kul att jag å syster ska få en plutt bara nån månad efter varandra...

puss o kram på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0