Mys

Idag har vart en bra dag... Ringde mamma imorse och fråga om hon ville hjälpa mig lite i källaren, det ville hon snäll som hon är.. Så kul för i ett rum i källaren så har vi två fönster och det va massa mönster på dom, såg ut som sånna man har i kyrkan. Vi trodde att det va glaset i fönstrena som va så men Niklas pillade lite där och såg att det gick bort.

Jag blev jätte glad och det jag ville ha mammas hjälp till för ajajaj va det satt, det va två fönster så vi tog ett varsitt. Tog väll bara en så där två timmar för oss helt sjukt va det satt.
Nu har jag pillat så mycket så mina naglar e helt förstörda :( men fint blev det och ljust framförallt :)

Efter vi hade donat i källaren så åkte jag och mor min till vännen Annika, hon har också köpt hus i hagaström inte alls så långt från oss. Dom hade faktiskt kommit en bra bit med deras rustande så det kommer bli jätte fint. Väl när jag va där så ringde Malin och sa att hon och Jimmy skulle komma förbi så jag åkte hem gjorde min taco paj som jag planerat så blev det att dom stannade på mat här, väldigt trevligt va det.

Nu ska vi bara glo på tv, Niklas har tagit moppen till statoil för att köpa lite godis å så *mmmm gott*

Hoppas ni får en trevlig söndag kväll för det ska jag ha.. kraaaaaaaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0