Ny dag nya tag...

Ja då va det redan onsdag. pratade med syster igår (som bor i Enköping) dom skulle komma i helgen så skulle vi mysa hemma hos mina föräldrar och bada lite tunna å så... men icke :( :(   Nä dom håller på å rustar deras nya radhus för fullt och tycker väll att dom vill bli klar där nån gång, men hallå man måste vila nån gång också.
Förstår dom inte att jag saknar lilla Felicia och har vart ifrån henne alldeles fööör länge *lessen* aja får väll träffa henne en annan gång då....

Nu har jag precis ätit min frukost som oftast består av Två ägg, macka och ett stooort glas juice, får självklart inte glömma min stora kopp te efter. Älskar verkligen frukost är nog det godaste målet tror jag.

Idag ska jag nog ta mig en lång promenad, har hört att det är viktigt att hålla sig i form till förlossningen  om man ska orka med... men hallå hur svårt kan det va att ploppa ut bäbis ;) nä nu ska jag inte verka orädd e det nån som har skräck för förlossningar så e det jag. Sitter nästan varje dag och kollar på olika klipp från förlossningar är helt besatt och kan inte sluta och jag blir bara räddare för varje film. Men efter all smärta så är det ju självklart värt det och det slutar alltid med att jag fäller en tår när bäbisarna kommit ut hihi.

Funderar om jag ska måla lite i källaren idag, blir nog Niklas jätte glad när han kommer hem, frågan e bara om jag orkar.
Får se hur det blir, nu ska jag iaf dricka mitt te och kolla lite på Fabulous life of.. hare så bra allihopa skriver mer senare Kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0